• 1405/03/30
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بیمارستان شهید فقیهی

سلسله نشست های هم اندیشی مدیر با مسئولان واحد های بیمارستان در راستای تدوین برنامه عملیاتی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی

سلسله نشست های هم‌ اندیشی «قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی و «رقیه صادقی نور» مسئول بهبود کیفیت بیمارستان با «زهرا درستکار» مسئول واحد اقتصاد درمان، «فاطمه قربانی زاده» مسئول واحد مدارک پزشکی بیمارستان در راستای تدوین برنامه‌ های عملیاتی با تأکید بر کیفیت و استاندارد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، «قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی بیان کرد: کیفیت خدمات درمانی خط قرمز ما است. این نشست‌ های هم‌اندیشی فرصتی است تا با مشارکت همه واحدها، برنامه‌ های عملیاتی دقیق و استانداردی تدوین شود که نه تنها در پرونده، بلکه در بستر درمان بیماران نمود عینی داشته باشد.

«سرسبز» گفت: از تک تک مسئولان واحد ها می‌خواهم با نگاهی نقاد و راهبردی، مسیر تحول پایدار را هموار سازند. ارتقای ایمنی بیمار و بهره‌ وری منابع، بدون همدلی و برنامه‌ ریزی هوشمندانه ممکن نیست.

 

 

پایان خبر

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 155167
کلیدواژه