• 1405/04/02
  • - تعداد بازدید: 13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سلسله نشست های هم اندیشی مدیر با مسئولان واحد های بیمارستان شهید دکتر فقیهی برگزار شد

تداوم سلسله نشست های هم اندیشی مدیر با مسئولان واحد های مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی

سلسله نشست های هم‌ اندیشی «قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی و «رقیه صادقی نور» مسئول بهبود کیفیت بیمارستان با «آمنه بختیاری» مسئول واحد امور قرارداد ها،مهندس«محمد علی درفش» مسئول واحد تاسیسات بیمارستان و مهندس«سعید فتحه» مسئول واحد مهندسی پزشکی بیمارستان در راستای تدوین برنامه‌ های عملیاتی با تأکید بر کیفیت و استاندارد.

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، «قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی بیان کرد: کیفیت خدمات درمانی خط قرمز ما است. این نشست‌ های هم‌اندیشی فرصتی است تا با مشارکت همه واحدها، برنامه‌ های عملیاتی دقیق و استانداردی تدوین شود که نه تنها در پرونده، بلکه در بستر درمان بیماران نمود عینی داشته باشد.

«سرسبز» گفت: از تک تک مسئولان واحد ها می‌خواهم با نگاهی نقاد و راهبردی، مسیر تحول پایدار را هموار سازند. ارتقای ایمنی بیمار و بهره‌ وری منابع، بدون همدلی و برنامه‌ ریزی هوشمندانه ممکن نیست.

 

پایان خبر

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 155488
کلیدواژه