سمت: مسئول رسیدگی به شکایات
مدرک تحصیلی: -
سوابق اجرایی:
مکان: ساختمان شماره ۴ - ورودی درمانگاه جراحی - واحد رسیدگی به شکایات
۰۷۱-۳۲۱۲۵۵۱۴
شرح وظایف:
- دریافت شکایات کتبی و یا شفاهی مردمی و تحقیق و بررسی وتکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی ومتشاکی و رسیدگی به شکایاتی که در صلاحیت معاونت درمان می باشد با ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به مشمولین ذیربط
- بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
- ارایه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
- بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع
- ارجاع شکایات به مراجع ذیصلاح دیگر (نظیر نظام پزشکی و ...)
- ارایه راهکارها و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
- شرکت در جلسات مرتبط با شکایات درمانی
- همکاری با مجموعه های مرتبط با خطاهای پزشکی
- تشکیل جلسات بررسی خطاهای پزشکی
- تهیه گزارش عملکرد واحد رسیدگی به شکایات
- انجام سایر امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدودیت های سازمانی
- رسیدگی به شکایات مراجعین و بیماران در اسرع وقت
- جلب رضایت افراد شاکی تا حد امکان
- گزارش مستقیم به اینجانب در صورت عدم حل مشکل و یا عدم اصلاح فرآیند
- دریافت، ثبت و پیگیری شکایات، گزارشات و درخواست ها
- دسته بندی گزارش ها و شکایات دریافتی
- برگزاری کمیته بررسی شکایات
|