سرکار خانم نوشین علی پور

 

سمت: مسئول رسیدگی به شکایات

مدرک تحصیلی: -

سوابق اجرایی:

  • -

مکان: ساختمان شماره ۴ - ورودی درمانگاه جراحی - واحد رسیدگی به شکایات


۰۷۱-۳۲۱۲۵۵۱۴
 

شرح وظایف:

  • دریافت شکایات کتبی و یا شفاهی مردمی و تحقیق و بررسی وتکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی ومتشاکی و رسیدگی به شکایاتی که در صلاحیت معاونت درمان می باشد با ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به مشمولین ذیربط
  • بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
  • ارایه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
  • بررسی شکایات واصله و ارائه راه حلهای موجود قانونی به ارباب رجوع
  • ارجاع شکایات به مراجع ذیصلاح دیگر (نظیر نظام پزشکی و ...)
  • ارایه راهکارها و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
  • شرکت در جلسات مرتبط با شکایات درمانی
  • همکاری با مجموعه های مرتبط با خطاهای پزشکی
  • تشکیل جلسات بررسی خطاهای پزشکی
  • تهیه گزارش عملکرد واحد رسیدگی به شکایات
  • انجام سایر امور محوله بنا به درخواست مقام مافوق در محدودیت های سازمانی
  • رسیدگی به شکایات مراجعین و بیماران در اسرع وقت
  • جلب رضایت افراد شاکی تا حد امکان
  • گزارش مستقیم به اینجانب در صورت عدم حل مشکل و یا عدم اصلاح فرآیند
  • دریافت، ثبت و پیگیری شکایات، گزارشات و درخواست ها
  • دسته بندی گزارش ها و شکایات دریافتی
  • برگزاری کمیته بررسی شکایات