نحوه درخواست خرید کالا یا خدمات چگونه است؟
درخواست خرید کالا یا انجام خدمات از طریق تکمیل فرم درخواست خرید کالا در اتوماسیون اداری برابر فرآیند تعریف شده انجام می شود. لازم به ذکر است قبل از ارسال فرم جهت تکمیل امضاها، بایستی کارشناس و مسئول فنی مربوطه (فناوری اطلاعات، مهندسی پزشکی، تأسیسات، بهداشت) درخواست و نیاز سنجی واحد را تأیید نمایند.
نحوه درخواست تحویل کالا چگونه است؟
قبل از تحویل کالا از انبار، بایستی درخواست توسط مسئول واحد حوزه مرتبط با کالای درخواستی مورد تأیید واقع شود:
  • تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات توسط مسئول فناوری اطلاعات
  • تجهیزات فنی و تعمیراتی توسط مسئول تأسیسات (درخواست های حفاظتی نظیر قفل نیازمند تأییدیه مسئول حراست بیمارستان نیز می باشد)
  • تجهیزات پزشکی توسط مسئول مهندسی پزشکی و مدیر پرستاری بیمارستان
همچنین در صورت وجود تجهیزات از قبل، اسقاطی آن نیز پس از تأیید مسئول مربوطه تحویل امین اموال بیمارستان شده و هامش نویسی گردد.
در پایان فرم تحویل کالا در اتوماسیون تکمیل و جهت امضاهای مورد نیاز و دریافت کالا اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
نحوه دریافت اقلام مصرفی ماهیانه چگونه است؟
براساس تفاهم نامه صورت گرفته با مدیریت محترم بیمارستان، در خصوص کالاهای مصرفی ماهیانه نیاز به تکمیل امضا نیست و پس از ثبت درخواست از طرق فرم تحویل کالا در اتوماسیون، امکان تحویل کالاها از انبار فراهم می شود.