نحوه رسیدگی به شکایات
مراجعین گرامی؛
شما می توانید جهت ارایه هرگونه پیشنهاد، انتقاد و یا شکایت، به یکی از راه های زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمایید:
  1. الکترونیکی: تکمیل فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات در سایت بیمارستان
  2. مراجعه حضوری: در ساعات اداری مراجعه به دفتر رسیدگی به شکایات و در ساعات غیراداری مراجعه به دفتر سوپروایزر واقع در ساختمان شماره ۱
  3. مکاتبه: مراتب را با ذکر نام و شماره تماس (در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
  4. تماس تلفنی: با شماره تلفن های ۳۲۱۲۵۴۶۷ یا ۰۹۱۷۵۳۹۰۵۷۶ تماس حاصل نمایید و در صورت عدم حضور مسئولین، در صندوق صوتی بیمارستان پیغام و شماره تماس خود را گذاشته تا در اولین فرصت با شما تماس گرفته شود.
  5. ارسال پیامک: مراتب شکایت خود را به شماره ۰۹۱۷۵۳۹۰۵۷۶ ارسال نمایید.
موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد.