| نحوه درخواست تحویل کالا چگونه است؟ قبل از تحویل کالا از انبار، بایستی درخواست توسط مسئول واحد حوزه مرتبط با کالای درخواستی مورد تأیید واقع شود: 
 همچنین در صورت وجود تجهیزات از قبل، اسقاطی آن نیز پس از تأیید مسئول مربوطه تحویل امین اموال بیمارستان شده و هامش نویسی گردد. در پایان فرم تحویل کالا در اتوماسیون تکمیل و جهت امضاهای مورد نیاز و دریافت کالا اقدامات لازم صورت پذیرد. | 
| نحوه دریافت اقلام مصرفی ماهیانه چگونه است؟ براساس تفاهم نامه صورت گرفته با مدیریت محترم بیمارستان، در خصوص کالاهای مصرفی ماهیانه نیاز به تکمیل امضا نیست و پس از ثبت درخواست از طرق فرم تحویل کالا در اتوماسیون، امکان تحویل کالاها از انبار فراهم می شود. |