• 1405/03/16
  • - تعداد بازدید: 75
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
تقدیر همراه بیمار از رئیس و کادر درمان بخش ICU به پاس ارائه خدمات شایسته و دلسوزانه

قدردانی از خدمات کادر درمان مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، خانواده بیمار «فاطمه منفرد»، با حضور در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، از تلاش‌ ها و خدمات ارزشمند دکتر «وحید زنگوری» رئیس بیمارستان، دکتر«سید محمد حسینی سعدی» معاون درمان بیمارستان و پزشکان، پرستاران و کارکنان بخش درمانی ICU مگا تقدیر و تشکر کرد. 

این همراه بیمار ضمن ابراز رضایت از روند درمان، نحوه ارائه خدمات، برخورد مناسب و پاسخگویی کارکنان، از زحمات شبانه‌ روزی کادر درمان در ارائه مراقبت‌ های مطلوب به بیماران قدردانی کرد و تلاش‌های آنان را شایسته تقدیر دانست. 

او با اشاره به روحیه مسئولیت‌ پذیری و دلسوزی کارکنان، اظهار داشت که توجه، همدلی و پیگیری مستمر کادر درمان نقش مهمی در ایجاد آرامش برای بیماران و خانواده‌های آنان داشته است. 

دکتر «وحید زنگوری» رئیس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی ضمن تشکر از ابراز لطف و قدردانی همراه بیمار، ارائه خدمات باکیفیت، تکریم بیماران و جلب رضایتمندی مراجعان را از مهم‌ترین اهداف این مرکز برشمرد و بر تداوم تلاش کارکنان در راستای ارتقای کیفیت خدمات درمانی تأکید کرد. 

 

پایان خبر

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 154297
کلیدواژه