بیمارستان شهید دکتر فقیهی
نشست هم اندیشی با تأکید بر کیفیت و استاندارد در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی
سلسله نشست های هم اندیشی «قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی و «رقیه صادقی نور» مسئول بهبود کیفیت بیمارستان با «جاسم قائدی» مسئول خدمات بیمارستان، «حمید فخار» مسئول حفاظت فیزیکی، «حسین مختار» مسئول امور حقوقی، «محمد حسین احمدی» مسئول تدارکات و «حمید محمدی» مسئول انبار بیمارستان در راستای تدوین برنامه های عملیاتی با تأکید بر کیفیت و استاندارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، «قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی بیان کرد: کیفیت خدمات درمانی خط قرمز ما است. این نشست های هماندیشی فرصتی است تا با مشارکت همه واحدها، برنامه های عملیاتی دقیق و استانداردی تدوین شود که نه تنها در پرونده، بلکه در بستر درمان بیماران نمود عینی داشته باشد.
«سرسبز» گفت: از تک تک مسئولان واحد ها میخواهم با نگاهی نقاد و راهبردی، مسیر تحول پایدار را هموار سازند. ارتقای ایمنی بیمار و بهره وری منابع، بدون همدلی و برنامه ریزی هوشمندانه ممکن نیست.




پایان خبر