• 1400/09/22
  • - تعداد بازدید: 10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آیین تقدیر و تشکر از الگوهای برتر عملکرد و رفتاری در تیم مدیریت اجرایی

آیین تقدیر و تشکر از الگوهای برتر عملکرد و رفتاری در تیم مدیریت اجرایی



طبق مصوبه تیم مدیریت اجرایی ، تقدیر و تشکر از کارکنان در رده های مختلف بر اساس سنجش رضایت مندی ، نقل قول بیماران ، صندوق ارتباط مستقیم با ریاست بیمارستان ، عملکرد برتر در اجرای شرح وظایف،  همکاری و مشارکت ویژه در ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفت .
تقدیر و تشکر ویژه از آقای دکتر سید محمد حسینی سعدی در ایفای نقش شایسته به عنوان قائم مقام رئیس و معاون درمان بیمارستان ، ارائه خدمت ارزنده و مشارکت پویا و فعال در کلیه حیطه های مدیریتی بالینی ، پوشش ارائه خدمات پزشکی کووید ، ، جلب رضایتمندی مطلوب بیمار و همراه بیمار
سپاس ویژه از آقای حجت اله نعمت الهی ( مسئول واحد تصویربرداری ) در گزارش دهی مستمر و منظم به مدیر و ارتقا کمی و کیفی خدمات تصویر برداری که منجر به رضایت تیم مدیریت اجرایی و پرسنل زیر مجموعه و ارباب رجوع گردیده است .
انتخاب سرکار خانم سمیرا کارآمد ( سرپرستار بخش ویژه کرونا) در راستای سیاست بیمارستان در حرکت به سمت جوان گرایی و به کار گیری شایسته پرسنل توانمند و با انگیزه که در جلب رضایت بیمار و همراه بیمار درپاندمی کووید نقش ارزنده ای ایفا نمودند .
تقدیر و تشکر از آقای غلام عباس کشاورز ( بهیار) بر اساس نقل قول بیماران و ارائه خدمات با کیفیت در حیطه  شرح وظایف به بیمار و همراه بیمار که منجر به تقدیر بیماران از ایشان گردید .
تقدیر و تشکر از آقای خلیل بردجی سعدی (نیروی خدمات) به دلیل مشارکت فعال در اکسیژن رسانی به بیماران در پاندمی کووید وایفای نقش ویژه و همکاری مطلوب در پاکسازی و جا به جایی بخش ها در پاندمی کووید صورت گرفت

#روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر فقیهی
  • گروه خبری : خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 51979
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید