• 1402/12/22
  • - تعداد بازدید: 120
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
حضور ارزیابان اعتبار بخشی ادواری در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی

اعتباربخشی با حضور ارزیابان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز از مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی انجام شد

ارزیابی استانداردهای اعتباربخشی ادواری، با حضور ارزیابان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز، به مدت یک روز در مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، دکتر امیر رضا دهقانیان رییس مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی با حضور ارزیابان معاونت درمان در بیمارستان شهید دکتر فقیهی، ضمن خوش آمدگویی به ارزیابان توضیحاتی درباره فعالیت ها و مشخصات بیمارستان و تلاش کارکنان و اساتید و فراگیران در بیمارستان ارائه نمود.  

دکتر دهقانیان بیان کرد: امید است که با تمام تلاش هایی که کارکنان این مرکز در راستای ارتقای اهداف سلامت در بیمارستان به صورت شبانه روزی و خالصانه خدمت میکنند، با کسب نتیجه مطلوب، انگیزه ای بیش از پیش برای پرسنل حاصل گردد تا روند پیشرفت این مرکز سرعت بیشتری بگیرد.

 

گروه ارزیابی اعتباربخشی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شیراز، پروین غیاثی کارشناس مسئول نظارت و اعتبار بخشی، محمد علی نصیری کارشناس بهداشت حرفه ای و فریبا حسین پور کارشناس مسئول آموزش در سه گروه در بخش های FAST، تریاژ، اورژانس، اموراداری، تاسیسات، بهداشت حرفه ای، بهداشت محیط، لاندری، انبار، زباله سوز حضور یافتند و به بررسی استانداردهای بخش ها پرداختند.

پروین غیاثی کارشناس مسئول نظارت و اعتبار بخشی گفت: اعتباربخشی بیمارستان ها معیاری است برای سنجش عملکرد و بازدهی بیمارستان ها، در ارائه خدمات درمانی به بیماران است.

رقیه صادقی نور مسئول بهبود کیفیت بیمارستان شهید دکتر فقیهی به ارائه مستندات سنجه های مدیریت و رهبری پرداخت. سنجه ها و استانداردها از سوی ارزیابان اعتبار بخشی معاونت درمان مورد بررسی قرار گرفت.
در این ارزیابی، ارزیابان با تاکید بر این موضوع که بهبود کیفیت خدمات و ارائه ایمن خدمات از طریق استقرار سنجه ها و استانداردهای اعتبار بخشی هدف اصلی برنامه اعتباربخشی است.

 

سید کوشا میر مسعودی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی ضمن تقدیر از ارزیابان معاونت درمان که با دقت نظر بخش های مختلف بیمارستان را مورد پایش و ارزیابی قرار دادند؛ گفت: ارزیابی بیمارستان ها گامی مهم و اساسی در راستای توسعه و ارتقاء بیمارستان و در نهایت تامین سلامت جامعه را به همراه خواهد داشت.

تیم ارزیاب پس از بازدید و بررسی سنجه های اعتبار بخشی، از دکتر امیررضا دهقانیان رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی و همکاری، تلاش و همدلی کلیه پرسنل بیمارستان قدردانی کردند.

 

 

 

 

 

 

پایان خبر

 

 

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 97617
کلیدواژه