• 1402/09/03
  • - تعداد بازدید: 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
برگزاری نشست مدیریت دانش، نظام پیشنهادات در مرکز آموزشی شهید دکتر فقیهی

برگزاری نشست نظام پیشنهادات در بیمارستان شهید دکتر فقیهی

نشست مدیریت دانش "نظام پیشنهادات" با حضور سید کوشا میرسعودی مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، داوران و ارزیابان مدیریت دانش بیمارستان برگزار شد، در این نشست بخشی از دانش های کارکنان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، محمد حسنی دبیر کمیته مدیریت دانش بیمارستان شهید دکتر فقیهی در ابتدا این نشست، گزارشی از آمار ایده های کارکنان از ابتدای سال 1402 تا پایان آبان ماه ارائه نمود که بخش های منابع انسانی، اتاق عمل و اورژانس جراحی به ترتیب دارای بیشترین ایده بود. ضمن این که آمار ایده ها نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده بود.

حسنی بیان کرد: در این نشست جدیدترین اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت دانش بیمارستان شهید دکتر فقیهی مورد بررسی قرار گرفت که از جمله مهمترین این اقدامات می توان به "ایجاد صفحه مدیریت دانش در کتابچه توجیهی کارکنان جدید الورود" اشاره کرد که بر اساس آن تمامی نیروهای جدید الورود قبل از شروع کار با مفهوم مدیریت دانش یا نظام پیشنهادات آشنا می شوند و طی ماه اول حضور خود در بیمارستان حداقل یک ایده در سامانه مدیریت دانش ثبت می نمایند.

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 97556
کلیدواژه