• 1405/03/25
  • - تعداد بازدید: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
نشست کمیته ارتقای خدمات اورژانس با تاکید بر حساسیت بالای خدمت رسانی در اورژانس برگزار شد

بهبود فرایندهای اورژانس و مدیریت بهینه منابع مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی

 

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، در نشستی تخصصی با حضور دکتر «وحید زنگوری» رئیس بیمارستان، دکتر «سید محمد حسینی سعدی» معاون درمان، دکتر «فرهاد مزیدی» متخصص طب اورژانس و مسئولان واحد های ستادی، وضعیت ارائه خدمات در واحد اورژانس با گزارش چالش ها از سوی «فریبا یزدانی» سوپروایزر اورژانس بیمارستان مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت.

در این نشست با تأکید بر حساسیت بالای خدمت‌ رسانی در اورژانس، مصوبات زیر جهت بهبود وضعیت موجود اتخاذ شد: مدیریت تخت و تجهیزات، در راستای تسهیل فرایند درمان و کاهش زمان انتظار بیماران، تصمیمات ویژه‌ای جهت آماده‌ سازی و نو سازی برانکارد ها اتخاذ شد.

دکتر «محمد افشار» بیان کرد: با بازبینی و تعمیرات به‌ موقع برانکارد ها، چرخه مدیریت تخت‌ ها در اورژانس تسریع می شود و از معطلی بیماران در بخش تریاژ جلوگیری خواهد شد.

هماهنگی بین بخشی، دکتر «وحید زنگوری» رئیس بیمارستان با اشاره به ضرورت هماهنگی کامل بین متخصص طب اورژانس و سایر واحدهای پشتیبانی، بر نظارت مستمر بر اجرای این مصوبات تأکید کرد تا کیفیت ارائه خدمات در خط مقدم بیمارستان همواره در سطح استانداردهای تعیین‌ شده باقی بماند.

ارتقای رفاه همراهان بیمار، با توجه به نقش همراهان در فرآیند بهبودی بیماران و در راستای رویکرد کلان بیمارستان مبنی بر بیمار‌ محوری، تمهیداتی جهت ارتقای امکانات رفاهی همراهان در محیط اورژانس مصوب شد. هدف از این اقدامات، ایجاد فضای آرام‌ تر و کاهش تنش‌ های محیطی در شرایط اورژانسی است.

 

پایان خبر

 

 

 

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 154848
کلیدواژه