• 1400/02/29
  • - تعداد بازدید: 1385
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
بیمارستان شهید دکتر فقیهی

تقدیر ریاست دانشگاه از روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر فقیهی به عنوان یکی از روابط عمومی فعال دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تقدیر ریاست دانشگاه از روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر فقیهی به عنوان یکی از روابط عمومی فعال دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 نقش تاثیرگذار روابط عمومی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به مردم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست مجازی با خانواده روابط عمومی بخش های مختلف زیرمجموعه دانشگاه در استان فارس، بر نقش تاثیرگذار روابط عمومی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم به ویژه در بحران کرونا تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» ضمن تبریک روز روابط عمومی به تمامی تلاشگران این حوزه در مجموعه سلامت، گفت: از آغاز شیوع بیماری کووید19 تا کنون، تمامی کارشناسان و خانواده روابط عمومی زیرمجموعه دانشگاه در حوزه های مختلف نظیر اطلاع رسانی از طریق سایت دانشگاه، حضور در برنامه های صدا و سیما، اطلاع رسانی محیطی، فضای مجازی و دیگر موارد به صورت شبانه روزی و بی وقفه به فعالیت پرداختند.


او با بیان اینکه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی موثر در راستای آموزش، انتشار اخبار و معرفی مراکز ارایه دهنده خدمات سلامت به ویژه در بحران کرونا خوش درخشید، گفت: در طی دو سال گذشته، سایت اخبار دانشگاه به همت روابط عمومی احیا شد و فعالیت ها و شدت اطلاع رسانی بسیار افزایش یافته است.

دکتر لطفی تعامل تنگاتنگ با صدا و سیما و رسانه ها در انتشار اخبار مهم در فضای مجازی، روزنامه ها و خبرگزاری ها، آرشیو اطلاعات و حجم انبوه اطلاع رسانی و مطالب خبری و آموزشی و تعداد بالای بازدید در سایت دانشگاه را نشان دهنده این موضوع مهم دانست.

شفاف سازی فعالیت های حوزه سلامت به همت مجموعه روابط عمومی

او با بیان اینکه انتشار مطالب آموزشی، بهداشتی، درمانی، خودمراقبتی و هشدارهای سلامت در این مدت، در تامین سلامت مردم از جمله مهمترین اقدامات حوزه روابط عمومی بوده است گفت: بسیاری از اطلاع رسانی های فوری و انتشار اخبار، شفاف سازی ها و اقدامات مهم در رابطه با شایعه سازی ها نیز بدون حضور روابط عمومی میسر نبود.

رییس دانشگاه نقش صدا و سیمای مرکز فارس و رسانه ها را در این آگاهی بخشی بسیار تاثیرگذار خواند و از مدیرکل و تمامی دست اندرکاران این سازمان و همچنین رسانه ها را برای همکاری شبانه روزی با مجموعه سلامت و آگاهی بخشی مردم نیز قدردانی کرد.

 
 

او در بخش دیگری از صحبت های خود در جمع خانواده روابط عمومی دانشگاه بر نقش نقش تاثیرگذار روابط عمومی در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی مردم در حوزه سلامت به ویژه در بحران کرونا تاکید کرد و ادامه داد: تببین سطح خدمات رسالت ها و شیوه ارایه خدمات در حوزه سلامت، همچنین رصد اخبار در رسانه ها با توجه به گستردگی عصر ارتباطات، انتقال خدمات مسوولان هر دستگاه و انتقال نظرات مردم به مسوولان نیز از وظایف مهم روابط عمومی است.

دکتر لطفی با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در اطلاع رسانی دوطرفه است، اضافه کرد: آگاهی رسانی موثر به مردم و آگاه شدن مسوولان از نظرات مردم نیز بر عهده روابط عمومی است.

تقدیر مدیر روابط عمومی دانشگاه از همراهی و حمایت رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه

در این نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه برای حمایت و پشتیبانی مجموعه روابط عمومی دانشگاه گفت: روابط عمومی همانند مجموعه حواس پنجگانه یک فرد عمل می کند و در مجموعه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز تلاش بر این بوده که با عبور از مرز فعالیت های معمول این حوزه، به سمت اهداف سلامت محور با همکاری بین بخشی حرکت کنیم.

 
 

دکتر «سید روح اله حسینی» از نمایندگان معاونت های بهداشت و درمان دانشگاه برای حضور در نشست کارگروه برنامه ریزی روابط عمومی دانشگاه و هم اندیشی و تصمیم گیری درباره اقدامات نو در این حوزه، همچنین از معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه برای حمایت و پشتیبانی از پیشبرد اهداف این مدیریت تقدیر کرد.

دکتر «علی اکبری» معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه نیز در این نشست با قدردانی از تلاش و فعالیت های مجموعه روابط عمومی دانشگاه در سطح استان، گفت: روابط عمومی دانشگاه، همیشه پویایی سازمان را به تصویر می کشد و به مردم اطلاع رسانی می کند.

دکتر «اورنگ ایلامی» معاون درمان دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که با تقدیر از فعالان پرتلاش روابط عمومی دانشگاه، عنوان کرد: روابط عمومی دانشگاه پا به پای مسوولان حوزه سلامت در بخش های مختلف حضور داشته و فعالیت های سازمان را به عنوان ویترینی از عملکرد سازمان را به بهترین نحو ممکن انتشار می دهد.

همچنین معاون بهداشت دانشگاه یکی از بخش های بسیار ارزشمند، با مسوولیت و شرایط کار بسیار سخت و خطیر در مجموعه سلامت و جامعه را مدیریت روابط عمومی دانشگاه دانست و اعلام کرد: نوع فعالیت روابط عمومی دانشگاه در بین روابط عمومی دیگر سازمان های استان، بسیار شاخص بوده و در امر اطلاع رسانی سلامت به ویژه در بحران کووید19، این واحد سنگ تمام گذاشته است.

دکتر «عبدالرسول همتی» پویایی و فعالیت روابط عمومی دانشگاه را حاصل توجه ویژه رییس دانشگاه و مدیر روابط عمومی برشمرد و از یکایک اعضای روابط عمومی دانشگاه در سطح استان قدردانی کرد.

این نشست ، بیست و هشتم اردیبهشت، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار و از نمایندگان بخش های مختلف مدیریت روابط عمومی دانشگاه، مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه نیز تقدیر شد.
 

همچنین رئیس دانشگاه از روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر فقیهی به عنوان یکی از روابط عمومی فعال دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر و تشکر نمود

 
  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 41712
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید