• 1400/11/23
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بیمارستان شهید دکتر فقیهی

مراسم تقدیر از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر فقیهی با حضور جمعی از مسئولین شهری و دانشگاه در این مرکز برگزار شد.

مراسم تقدیر از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر فقیهی با حضور جمعی از مسئولین شهری و دانشگاه در این مرکز برگزار شد.

بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و روز زن، مراسم تقدیر از کادر درمانی مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر فقیهی با حضور جمعی از مسئولین شهری و دانشگاه در این مرکز برگزار شد.

 این مراسم که بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیه و روز زن با همکاری سپاه، شهرداری، دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهید دکتر فقیهی با رعایت پروتکل های بهداشتی در این مرکز برگزار شد، مهندس صفایی مشاور شهردار، سعید جعفری فرمانده گردان 899 بیت المقدس، اعضاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری، برادران و خواهران کمیته خادم الشهدا شرق شیراز و جمعی از مسئولین بیمارستان حضور داشتند.


در این مراسم ضمن دیدار با کادر پرستاری و تبریک این روز، با اهدا شاخه گل و شیرینی از پرستاران بخش های مختلف بیمارستان و همچنین بیماران تقدیر شد.
 در ادامه از طرف حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز از خواهران کمیته خادم الشهدا شرق شیراز که در این مراسم همراه بودند نیز به همین مناسبت تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز
  • گروه خبری : خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 55251
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید