• 1400/05/31
  • - تعداد بازدید: 1196
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهید دکتر فقیهی

پیام تبریک ریاست بیمارستان شهید دکتر فقیهی به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک ریاست بیمارستان شهید دکتر فقیهی به مناسبت روز پزشک

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر فقیهی: «دکتر سید محمد کاظم تدین » طی پیامی فرارسیدن اول شهریورماه زادروز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی به ویژه اساتید، اعضای هیات علمی و پزشکان مجموعه بیمارستان شهید دکتر فقیهی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:
یکم شهریور ماه، زاد روز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته  ونامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان است تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت، دانش، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم است، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد.

نوشتن و گفتن از آنان که سرمایه زندگی‌شان را به پای همنوعان ریخته‌اند؛ آنها که نیاسودند تا دیگران بیاسایند؛ انسان‌هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیده اند و جان و روح و جسم‌شان، تنها آرامش دیگران را خواسته است، کاری بس دشوار می‌نماید.

پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را با روح بلندشان در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

اینجانب روز پزشک را به تمامی طبیبان فرزانه و جامعه پزشکی تلاشگر تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای همه آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی  سلامتی و توفیق دارم.
 

دکتر سید محمد کاظم تدین
رییس بیمارستان شهید دکتر ففیهی
  • گروه خبری : خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 45616
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید