• 1399/05/02
  • - تعداد بازدید: 1102
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

پیام تبریک مدیر عامل بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

پیام تبریک مدیر عامل بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی به مناسبت روز ملی فیزیوتراپی

مدیر عامل بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی، با ارسال پیامی، روز ملی فیزیوتراپی را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی، در متن پیام دکتر «سید محمد کاظم تدین» آمده است:

فیزیوتراپی بازوی توانمند تیم پزشکی در تکمیل چرخه درمان است که می ‌تواند کیفیت زندگی بیماران را دو چندان نماید و بیماران را از مشکلات جسمی رهایی بخشد.

مسلماً یکی از برجسته‌ ترین نقش های چرخه‌ سلامت توسط همکاران محترم فیزیوتراپیست صورت می‌گیرد؛ امروزه با ارائه فعالیت های نوین و اثربخش دانش‌ آموختگان این رشته بازتوانی و نوتوانی حقیقی بیماران مجال ظهور و بروز یافته و خدمات بالنده و منشاء اثر این گروه از جامعه‌ پزشکی بیش از گذشته مورد توجه واقع شده است.

نامگذاری این روز علاوه بر آنکه نشان دهنده اهمیت و جایگاه این حرفه در نظام سلامت بوده و اعتماد و اطمینان سیاستگذاران و متولیان بهداشت و درمان کشور به توان علمی و عملی دانش آموختگان این رشته در تسکین و درمان آلام بیماران را گواهی می‌دهد،حکایت از این حقیقت دارد که رشته فیزیوتراپی به همت بلند فیزیوتراپیست‌ ها شانه به شانه شاخه ‌های دیگر علوم پزشکی راه تعالی و پیشرفت را طی می کند.

اینجانب روز ملی فیزیوتراپی را به همکاران بخش فیزیوتراپی بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی که در پیشبرد اهداف علمی و درمانی مبتنی بر نیاز جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی ‌ورزند تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون این قشر زحمتکش و پرتلاش را از درگاه خداوند متعال خواهانم

.

دکتر سید محمد کاظم تدین

مدیر عامل بیمارستان مستقل شهید دکتر فقیهی

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 26767
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید