• 1400/03/23
  • - تعداد بازدید: 2446
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهید دکتر فقیهی

پیام تبریک و تشکر ریاست بیمارستان شهید دکتر فقیهی به مناسبت اعطای رتبه یک اعتبار بخشی بیمارستان از سوی وزارت بهداشت

پیام تبریک و تشکر ریاست بیمارستان شهید دکتر فقیهی به مناسبت اعطای رتبه یک اعتبار بخشی بیمارستان از سوی وزارت بهداشت


« دکتر سید محمد کاظم تدین " ضمن تبریک اعطای رتبه یک اعتبار بخشی بیمارستان از سوی وزارت بهداشت، طی پیامی از تمامی مدیران، کارکنان، اساتید و فراگیران این مرکز تقدیر و تشکر نمود. متن این پیام به شرح ذیل است:
 با کمال مسرت و افتخار کسب رتبه یک اعتباربخشی بیمارستان را که نماد بارزی از توانایی های ارزشمند کلیه پرسنل و مجموعه بیمارستان می باشد را خدمت همکاران محترم مجموعه بیمارستان شهید دکتر فقیهی تبریک عرض می نماییم .

تلاش خالصانه و صادقانه شما  پژواک دانایی، آینه وظیفه شناسی و تعهد است
بدینوسیله از تمامی مدیران، کارکنان، اساتید و فراگیران مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی که خالصانه و با ایثار که در شرایط سختی، طی یکسال با خستگی مبارزه با بیماری کووید 19 ، در راستای اعتلای نظام استانداردهای اعتبار بخشی تلاش نموده اند و با کار تیمی در کیفیت بخشیدن به امور جهت تحقق اهداف این بیمارستان قدم برداشته اند ، نهایت تشکر و سپاس را عرضه می داریم. نتایج مطلوب اعتبار بخشی، نتیجه زحمات شبانه روزی و کار تیمی همه همکاران در بیمارستان می باشد.
امید است با برداشتن این گام بلند و با استقرار خط مشی های ارائه شده،  شاهد بهبود خدمت رسانی به بیماران و ارائه مطلوب ترین خدمات آموزشی، درمانی و پژوهشی در بیمارستان باشیم.

دکتر سید محمد کاظم تدین
رییس بیمارستان شهید دکتر فقیهی
  • گروه خبری : خبر,اخبار واحدها
  • کد خبری : 42689
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید