• 1402/10/13
  • - تعداد بازدید: 83
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
پیام تسلیت مدیر مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی در پی شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در کرمان

پیام تسلیت مدیر بیمارستان شهید دکتر فقیهی به مناسبت شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی : سید کوشا میر مسعودی مدیر مرکز آموزشی شهید دکتر فقیهی با ارسال پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان ، شهادت جمعی از هموطنان و دوستداران سردار دل ها ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت .

متن پیام به شرح زیر است :

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

 

بار دیگر تاریخ ایران اسلامی، جنایتی بی‌رحمانه و کورکورانه از سوی دشمنان قسم خورده انقلاب را در خود ثبت کرد. جنایتی که سرخی خون پاک عزیزان و عاشقان به سردار سرفراز اسلام، شهید القدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی را بر صفحه‌ای به امتداد ابدیت جاودانه کرد. اقدامی که نه تنها از ارادت و محبت قلبی مردم قدرشناس به شهدا نخواهد کاست بلکه روز به روز اراده‌ها را مصمم‌تر و استوارتر خواهد کرد.

 

این وفاداران سرافراز مصداق عینی آیه شریفه قرآن کریم اند که فرمود:

إنّ ٱلّذین قالواْ ربّنا ٱللّه ثمّ ٱسۡتقٰمواْ تتنزّل علیۡهم ٱلۡملـٰٓئکة ألّا تخافواْ ولا تحۡزنواْ وأبۡشرواْ بٱلۡجنّة ٱلّتی کنتمۡ توعدون

 

ضمن محکوم کردن این جنایت، اعلام می‌داریم به عهدی که با شهدای عزیز بستیم، وفاداریم و مسیر مقاومت و راه شهیدان را با تمام توان ادامه خواهیم داد.

 

اینجانب شهادت مظلومانه زائران و ارادتمندان سرباز راستین ولایت را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و خانواده‌های معظّم شهدای این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن شهیدان عزیز علوّ درجات و حشر با اولیاء الهی و صدیقین را مسألت دارم.

 

  • گروه خبری : خبر
  • کد خبری : 92568
کلیدواژه