در راستای استراتژی بیمارستان جهت ارتقای سطح خدمات و ارائه تجربه ای متمایز به مراجعین نشست ویژه ای برگزار شد.
ارتقای سطح خدمات و هوشمند سازی واحد VIP مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی
در راستای استراتژی بیمارستان شهید دکتر فقیهی، جهت ارتقای سطح خدمات و ارائه تجربه ای متمایز به مراجعین، نشست ویژه بررسی مصوبات و پیگیری اقدامات اجرایی واحد VIP با حضور رئیس بیمارستان، مدیر بیمارستان و تیم متخصص برگزار شد. محور اصلی این نشست، تمرکز بر هتلینگ هوشمند، ارتقای رفاه بیمار و الکترونیک سازی فرآیند ترخیص بود.
به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر فقیهی، دکتر «محمد افشار» مدیر پشتیبانی بیمارستان بیان کرد این نشست با بررسی مصوبات توسعه واحد VIP با هدف ارتقای استاندارد های هتلینگ و خدمات درمانی برگزار شد که گام های مهمی در جهت بهبود کیفیت خدمات در حوزه های مختلف برداشته شد.
مورد اول هوشمند سازی و دیجیتالی سازی خدمات است، یکی از دستاوردهای مهم مطرح شده در نشست، رونمایی از سامانه جدید فروشگاه آنلاین بیمار است که امکان سفارش مواد غذایی را به صورت مستقیم برای بیمار و همراه ایشان فراهم میکند. همچنین، با راه اندازی سامانه هوشمند زنگ احضار پرستار که از طریق تلفن همراه کارکنان و مراجعین قابل دسترسی است، سرعت و دقت پاسخگویی به نیازهای بیمار به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.
مورد دوم ارتقای استاندارد هتلینگ و رفاه است با هدف ایجاد فضایی آرام و استاندارد، تصمیم بر ارتقای تجهیزات بخش VIP، از جمله تامین تجهیزات رفاهی، بهبود سیستم تهویه مطبوع و ارتقای مبلمان بخش پذیرش اتخاذ شد. همچنین برنامه ریزی برای ارائه پک های بهداشتی، پذیرایی و پک های ترخیص ویژه، از جمله اقدامات جدید جهت افزایش رضایتمندی مراجعین است.
در راستای تسهیل امور مراجعین، فرآیند پذیرش و اخذ رضایت آگاهانه بازنگری شد تا سرعت بخشیدن به امور اداری همزمان با رعایت استانداردهای قانونی، تضمین گردد.
دکتر «وحید زنگوری» رئیس بیمارستان بیان کرد: با هدف ارتقای کیفیت مراقبت های پزشکی، بر ضرورت راندهای منظم از سوی اساتید و مدیریت دقیق فرآیند ترخیص ایمن در بخش VIP تأکید کرد.
«قاسم سرسبز» مدیر بیمارستان با تأکید بر استمرار پیگیری مصوبات، دستور بر تخصیص اولویت به بیماران بخش VIP در فرآیند های جراحی و همچنین استفاده بهینه از منابع انسانی و تجهیزات، صادر نمود.
پایان خبر