- حسن اجرای کلیه فعالیت های آموزشی گروه های بالینی
- همسوسازی اساتید هیأت علمی و فراگیران در استقرار استانداردهای اعتباربخشی ملی و آموزشی
- سیاستگذاری و برنامه ریزی فعالیت آموزشی گروه های بالینی
- اجرای صحیح فعالیت های آموزشی جهت حفظ ایمنی بیمار
- رعایت حقوق ذینفعان
- ارتقای آموزش با پایش عملکرد فراگیران (فلوشیپ ها، دستیاران، کارورزان و دانشجویان)
- ارتقای فرآیندهای اصلی بیمارستان در آموزش با پایش فرآیندهای مرتبط با فراگیران (پروتکل های اورژانس، مشاوره، رضایت آگاهانه، بستری و ترخیص بیماران، حضور و غیاب اساتید هیأت علمی، فراگیران و ...)
|